Niezmiernie cieszymy się, że MyBzz jest już produktem gotowym do zaprezentowania światu, ale w związku z tym, że aplikacja będzie się rozwijała ten dokument będzie zmieniał się razem z nią. Jeżeli macie lub będziecie mięli jakiekolwiek sugestie, bardzo byśmy chcieli zapoznać się z Waszymi opiniami.
Zadaniem Przewodnika jest wprowadzenie Cię w:
– zasady zgodnie, z którymi powinieneś postępować dołączając do społeczności MyBzz
– funkcje, zadania i rolę MyBzz
– zasady/reguły, których powinieneś przestrzegać jako członek społeczności MyBzz
– to jak zachowywać się, gdy zauważycie nadużycie powyższych zasad lub jakiekolwiek inne niestosowne zachowanie
POMYSŁ/WIZJA/MISJA
MyBzz to aplikacja mobilna o świeżym i lekkim designie, stworzona przez otwartych ludzi chcących świadczyć usługi dla współczesnego rynku, który w obecnych czasach umiejscowiony jest głównie online.
Celem utworzenia MyBzz było:
Misją MyBzz jest umożliwienie użytkownikom aplikacji docierania zarówno do siebie nawzajem, jak również do wiedzy online, ponieważ wirtualny świat to rzeczywistość człowieka biznesu i realia ludzi sukcesu. Prosty i przejrzysty design aplikacji pozwoli członkom społeczności “zanurzyć się” w świat networkingu i wiedzy bez zbędnych dystrakcji, które oferują inne platformy. Użytkownicy Mybzz będą mieli tu dostęp do informacji i kontaktów, których potrzebują, co pozwoli im rozwinąć skrzydła własnych biznesów.
ZASADY
MyBzz został stworzony by każdy bez względu na jakiekolwiek ograniczenia miał dostęp do ludzi i wiedzy. Stawiając w MyBzz na intuicyjność i prostotę, tworzymy przyjazną przestrzeń gromadzącą międzynarodowe środowisko biznesowe, gdzie kontakty i wiedza będą na wyciągnięcie ręki, a każda nawiązana relacja będzie wartościowa.
Oto główne zasady, którymi kierowaliśmy się tworząc aplikację, a Ty kieruj się nimi korzystając z niej::
FUNKCJE ZADANIA I ROLA MyBzz
Dlaczego warto zarejestrować się na MyBzz
ZASADY REGUŁY DLA CZŁONKÓW SPOŁECZNOŚCI MyBzz
Społeczność MyBzz składa się z aktywnych, pasywno-aktywnych i wszystkich pozostałych użytkowników. Aktywni to ci, którzy oprócz przeglądania profili i szukania kontaktów biorą żywy udział w tworzeniu społeczności, czyli zakładają/prowadzą grupy, organizują spotkania/tworzą pokoje i je mmoderują/prowadzą. Pasywni uzytkownicy to tacy, którzy zakładają profili jedynie po to by przeglądać konta w celu znalezienia konkretnych jednostek. Pasywno-aktywni to tacy, którzy dołączyli do MyBzz celem nawiązywania relacji biznesowych, ale zaangażowali się na tyle w życie społeczności, że biorą udział w spotkaniach i są członkami grup utworzonych przez innych użytkowników. Różne potrzeby i różne powody sprowadzają do nas ludzi, ale wszyscy bez wyjątku zobligowani są do przestrzegania tych samych zasad.
Aktywni uzytkownicy bardzo często tworzą grupy i organizuja spotkania, co oznacza, że staja się moderatorami tychże. Innymi słowy mają dodatkowe możliwości w moderowanych przez siebie grupach czy spotkaniach, takie jak dodawanie czy usuwanie uczestników. Jako moderatorzy mają silny wpływ na kontent, jakość i styl prowadzenie grup i spotkań.
Moderator powinien:
– mieć konkretny zamysł i kierunek, w którym zmierza w swoich działaniach. Najlepsi moderatorzy uważnie dobierają gości i uczestników, tak by przy zachowaniu skonkretyzowanego celu starać się dotrzeć do różnych ludzi, zdań/opinii, perspektyw. To moderator decyduje o tym czy jego grupa lub spotkanie będzie miało charakter kameralny czy tez nie, ponieważ to on i jego styl nadawać będą temu kierunek.
– aktywnie prowadzić zarówno grupę jak i spotkania, które organizuje. To od niego zależy czy i z jaka częstotliwością będzie wywoływał uczestników do zabrania głosu.
– brac pod uwagę grupę, na czele której stoi. Udostepniac ich posty, komentować, wymieniac opinie, udzielać słuchaczom spotkań głosu w odpowiednim dla spotkania momencie tak by całość była spójna
Członkowie będący uczestnikami grup i spotkań powinni:
– pamiętac o tym, że dzielą przestrzeń z innymi i brać pod uwagę, że każdy ma prawo do zajęcia swojego stanowiska w sprawie
– zwracać uwagę na to kiedy wyciszać się podczas spotkań, a kiedy mieć włączony mikrofon tak by nie przeszkadzać innym
Pozostali uzytkownicy powinni:
– wiedzieć, że korzystając z MyBzz maja pełne prawo by być członkami grup i uczestnikami spotkań bez konieczności aktywnego w nich uczestniczenia. Grupy można po prostu sledzić, a spotkaniom się przysłuchiwać. Na grupie mozna postowac w dowolnym momencie, więc nie przejmuj się, jeśli dołączyłeś do jednej z grup i nie masz pomysłu na post lub dołączyłeś do spotkania i nie potrafisz wypowiedzić się na dany temat, poniewaz nie masz wiedzy lub ochoty na rozmowę w danym momencie.
– jeżeli chcesz poinformowac grupe o czymś co według Ciebie będzie dla niej interesujące to nie zastanwiaj się tylko zamieść post, analogicznie działaj podczas spotkań. jeśli wiesz, że Twoje zdanie lub informacje, które posiadasz wniosą cos do rozmowy to zgłaszaj chęć zabrania głosu i czekaj aż zostaniesz poproszony o wypowiedź. Pamietaj tylko, że czasami chętnych jest tak duzo, że nie każdy dojdzie do głosu wtedy kiedy chce.
– jako członek grupy i uczestnik pokoju staraj się w miare mozliwości zapoznać z resztą osób na jej liście, ponieważ jeśli interesują Was te same tematy możecie byc dla siebie wartościowymi kontaktami biznesowymi
– pamiętać o tym, że mogą uczestniczyć w spotkaniach słuchajac w tzw. tle, czyli np. podczas pracy, lunchu czy spaceru z psem
– wiedzieć, że mogą swobodnie korzystać z aplikacji uczestnicząc w spotkaaniach
Każdy użytkownik MyBzz dołączający do społeczności wyraża zgode i zobowiązuje się postępować według poniższych zasad oraz zobligowany jest do tego by nie nakłaniac do ich łamania. Jest to na tyle poważne,że nie stosowanie się do regulaminu może skutkować usunięciem z serwisu. Pamiętaj, że tych zasad jako członek społeczności wobec innych użytkowników zobowiązujesz się przestrzegać zarówno online jak i offline.
Oto kodeks MyBzz zgodnie, z którym należy postępować:
– na portalu używamy prawdziwych danych osobowych czy tożsamości
– MyBzz jest przeznaczony dla prwadziwych osob, dlatego imię i nazwisko, którego uzywasz na profilu ma być Twoimi właściwymi danymi. W ten sposób masz pewność z kim rozmawiasz
– odstępstwem od tego jest sytuacja, w której masz pseudonim artystyczny, jest to nazwa twórcy konkretnego produktu/usługi
– mamy prawo do weryfikowania tożsamości, proszenia o zmiane danych lub zawieszania czy tez usuwania nieautentycznych kont, jeżeli będziesz naruszał politykę autentyczności danych
– zabraniamy podawania cudzych danych/wcielania się w postaci, którymi nie jesteśmy
– można zakładac grupy i inicjować spotkania jako marka, jakkolwiek wszystkie konta maja byc reprezentowane przez pojedyńcze jednstki, a nie marki czy wymyślone na potrzeby marketingu postaci czy maskotki firmowe
– nie wyrażamy zgody na zakładaniu kilku kont na te same dane
– zabraniamy wstawiania na zdjęcie profilowe obrandowanych fotografii
– nie wyrażamy zgodny na dodawanie nazwy marki przy imieniu i nazwisku
– przez nadużycie rozumiemy każdy przejaw znęcania, przesladowania czy zastraszania. Znęcanie to werbalne lub niewerbalne zadawanie drugiemu człowiekowi bólu, poprzez upokarzanie go, zastraszanie, nadużywanie mocy nie tylko fizycznej, krzywdzenie złośliwym zachowaniem. Przesladowanie to niemile widziane, niechciane zachowanie, które jest obraźliwe, zagrażające i żądające oraz utrzymane we wrogim klimacie, który to rozumiany jest jako dominujace i długotrwałe zachowanie odbierane przez każdego rozsądnego człowieka za zastraszające i wrogie. Takie zachowanie to między innymi uwłaczajace komentarze, obraxliwe żarty, oszczerstwa, drwiny, szyderstwa, kpiny, lubieżne propozycje, obraźliwe grafiki i poniżające/uwłaczajace obrazy. Odnosi się to do wszelkich treści zamieszczanych/udostepnianych/prezentowanych na MyBzz (są to m.in. treści zamieszcazne i udostępniane na profilach, grupach i spotkaniach, treści konwersacji na czatach i spotkaniach, nazwy i opisy grup oraz tematy i deskrypcje spotkań, materiały wysyłane poprzez komunikator, zachowania prezentowane podczas połączeń video). Zaznaczamy, że parodia i komedia, która uważana jest za zabawę lub rozrywkę równiez podlega pod te wymogi.
– przez dyskryminację rozumiemy nierówne, niesprawiedliwe traktowanie każdego zgodnie z jego: wyznaniem, rasą, kolorem skóry, preferencjami sexualnymi, płcią, tożsamością płciową, pochodzeniem, wiekiem, niepełnosprawnością, preferencjami politycznymi, statusem społecznym, statusem materialnym, poglądami i czymkolwiek innym co nie jest prawnie obraźliwe i krzydzące dla drugiego człowieka czy grupy społecznej.
– jako złowrogi występek rozumiemy przejawy przemocy i ataki wobec innych na podstawie wyżej wymienionych cech i przekonań. Zabraniamy tworzenia kont o zlowrogim zabarwieniu i negatywnym przesłaniu. Zabraniamy również stosowania mowy nienawiści, gróźb czy przemocy wobec kogokolwiek, dlatego też każdy człowiek i każda organizacja czy ugrupowanie, które zacheca lub dopuszcza się tego typu zachowań nie ma miejsca na MyBzz, dlatego zabraniamy tworzenia jakiegokolwiek kontentu związanego z takowymi.
Jeżeli doswiadczysz łamania zasad korzystania z Mybzz zachęcamy do raportowania takich zachowań na dedykowany do tego adres email ….. lub korzystając z opcji zgłoś profil/niestosowne informacje (opcja dostępna przy rozwinięciu listy po kliknieciu w 3 pionowo ustawione kropki widniejące przy imieniu i nazwisku na czacie, na liście kontaktów lub na zdjęciu profilowym użytkownika podczas przeglądania profili).Chcemy zwrócic uwage na to, że wszystkie tego typu zgłoszenia sa brane poważnie, dlatego nie wolno fałszywie raportować, gdyz jest to łamaniem zasad korzystania z MyBzz.
TU PYTANIE CZY REJESTRUJEMY CZASOWO SPOTKANIA AUDIO I VIDEO BY TO MIEC PÓŻNIEJ W RAZIE ZGŁOSZENIA. JAK TAK NALEŻY OPISAĆ!
Czasowe rejestrowanie audio i video ze spotkań jest stosowane wyłącznie do celów rozpatrywania zgłoszen niestosownych zachowań. Celem takiego rejestrowania, które zawsze ma forme zaszyfrowana jest umożliwienie właściwego zareagowania na doniesione naruszenie zasad. Zaznaczamy jednak, że spotkania sa rejestrowane w trybie live i w momencie ich zakończenia kasowane jesli nie doszło do żadnego naruszenia, dlatego jeżeli takowe zgłoszenie nastapi po zakończeniu spotkania znacznie trudniej będzie ustalić zasadność takiego raportu.
Wszelkie raporty będą brane powaznie i rozpatrywane z pełna uczciwością i starannością. Dane osób zgłaszających naruszenie nie będą nikomu udostepniane, ale miej na uwadze, że wszelkie wymyślone i złośliwie wysłane, nieprawdziwe raporty będa traktowane równiez jako naruszenie zasad i skutkować moga trwałym uniemożliwieniem korzystania z MyBzz.
Wszelkie naruszenia zasad mogą m.in. skutkować:
– ostrzeżeniem, jeżeli zgłoszeny czyn ma niski stopień szkodliwości i miało miejsce poraz pierwszy
– usunięciem lub prośba o usuniecie niestosownych treści
– zabronienia możliwości uczestniczenia w niektórych lub wszystkich spotkaniach czy eventach
– czasowym zawieszeniem lub trwałym usunieciem profilu
– zawiadomieniem odpowiednich organów, ktore prawnie odpowiadają za bezpieczeństwo publiczne kiedy to jest narazone lub kiedy wystapi groźba fizycznego wyrządzenia komus krzywdy
Konsekwencje potwierdzonych doniesień mogą się różnic od stopnia szkodliwości, wpływu na ofiarę, zamiaru działań i historii zgłoszonego profilu rozpatrywanej pod kątem jego wcześniejszych działań i zachowania wobec społeczności.
Nota prawna:
Miej na uwadze tę note prawna dotycząca Przewodnika dla społeczności MyBzz, jego naruszenia i to jak na jej podstwie możemy egzekwować prawo:
– wyłącznie ty jestes odpowiedzialny za swoje interakcje z innymi uzytkownikami MyBzz i zgadzasz się, że nie będziemy ponosić żadnej odpowiedzialności z nich wynikających
– zrozumiałym jest fakt, iz nie każdy członek społeczności MyBzz zgodzi się z naszymi wytycznymi dotyczącymi naruszenia zasad użytkowania aplikacji, ale aby móc udostępniac i poprawnie obsługiwać dobrze funkcjonujace narzędzie w postaci platformy MyBzz mamy prawo samodzielnie wyznaczać i ustalać wytyczne dotyczące jej użytkowania.
– brak określonego egzekwowania naruszenia warunków użytkowania MyBzz nie oznacza brak wystepowania lub zrzeczenie się tychże praw wobec społeczności czy warunków świadczenia usług na platformie
– mamy pełne i zastrzeżone prawo do dokonywania zmian w warunkach użytkowania MyBzz w dowolnym momencie. Jeżeli jakiekolwiek zmiany będą w nich wprowadzane będzie to tutaj udostępniane wraz z informacja kiedy ostatnie poprawki zostały wprowadzone (informacja o aktualizacji wraz z data jej dokonania będzie umieszczana w górnej części strony tak by były widoczne dla użytkownika po wejściu w Przewodnik).
Prosimy o przestrzeganie warunków zawartych w przewodniku, ponieważ zostały one ustanowione w sposób, który pozwoli na jak najlepsze funkcjonowanie aplikacji we wzajemnym szacunku i szczerości intencji, które zapewnia bezpieczeństwo całej społeczności MyBzz on i offline.
Jeżeli ktoś z kim nie chcesz wchodzić w interakcje nie złamał reguł korzystania z MyBzz możesz skorzystać z opcji usunięcia kontaktu, usunięcia konwersacji lub zablokowania co tyczy się poszczególnych profili. Opcje te sa dostępne przy rozwinięciu listy po kliknieciu w 3 pionowo ustawione kropki widniejące przy imieniu i nazwisku na czacie, na liście kontaktów lub na zdjęciu profilowym użytkownika podczas przeglądania profili).
Jeżeli jestes moderatorem/administratorem grupy lub spotkania możesz:
– zaakceptować lub nie osobę, która chce zabrać głos w spotkaniu
– wyciszyc lub cofnąć do opcji słuchacza, kogos komu wcześniej przyznał głos
– usunąć ze spotkania osobę, która przeszkadza lub nie zachowuje sie kulturalnie, tak, że nie będzie ona mogła na nie powrócić